Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για το προϊόν Smart Drive

Η Εταιρεία μας έχει ως βασική προτεραιότητα την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, τα οποία επεξεργάζεται και
συμμορφώνεται διαρκώς με την ισχύουσα νομοθεσία για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Σας καλούμε να διαβάσετε προσεκτικά το κείμενο ενημέρωσης αυτό, προκειμένου να ενημερωθείτε επαρκώς αναφορικά με το είδος των δεδομένων που επεξεργαζόμαστε όταν έχετε ασφαλιστεί μέσω του κυπριακού υποκαταστήματος της Εταιρείας
μας με το Πρόγραμμα Smart Drive . Το υποκείμενο δεδομένων για σκοπούς του παρόντος κειμένου είναι είτε το πρόσωπο
στο όνομα του οποίου εκδίδεται ασφαλιστήριο συμβόλαιο του προγράμματος Smart Drive ή ο κυρίως οδηγός του ασφαλισμένου μηχανοκίνητου οχήματος, όταν πρόκειται για διαφορετικά πρόσωπα. Αναφορές σε «εσάς», «σας», «εσείς» κλπ θα ερμηνεύονται ανάλογα.

Διευκρινίζεται ότι το κείμενο ενημέρωσης αυτό είναι συμπληρωματικό της πιο πάνω γενικής πολιτικής της Εταιρείας για τη
προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στα πλαίσια των εργασιών του κυπριακού. Σε περίπτωση που έχετε ασφα-
λιστεί με το Πρόγραμμα Smart Drive, ισχύουν τα όσο αναφέρονται και στα δύο κείμενα. Παρακαλείστε να διαβάσετε και τα
δύο προσεκτικά.

1. Γενικές πληροφορίες και υπεύθυνος επεξεργασίας

Η «ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» (στο εξής η «Εταιρεία», «INTERAMERICAΝ», «εμείς», «εμάς» ή «μας»), είναι ελληνική εταιρεία με έδρα την Αθήνα στην Λεωφ. Συγγρού 124-126 και τηλ επικοινωνίας 210-9462200 και email custserv@interamerican.gr. Η Εταιρεία είναι εγγεγραμμένη στον Έφορο Εταιρειών της Κυπριακής Δημοκρατίας ως αλλοδαπή εταιρεία με αριθμό εγγραφής AE 3036 και λειτουργεί υποκατάστημα ασφαλιστικών εργασιών στην Κύπρο (στο εξής το «Υποκατάστημα») στην Λεωφόρο Γρίβα Διγενή 42 – 44, Λευκωσία 1080), τηλ. επικοινωνίας 800 88 800 και email: helpdesk@anytimeonline.com.cy Εταιρεία είναι ο υπεύθυνος επεξεργασίας για τη συλλογή, αποθήκευση και εν γένει επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών της εφαρμογής Smart Drive (η «Εφαρμογή») που ασφαλίζονται μέσω του Υποκαταστήματος.

2. Ποια προσωπικά δεδομένα σας συλλέγουμε και πώς

Πέραν των όσων περιλαμβάνονται στη γενική πολιτική της Εταιρείας για τη προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, η οποία βρίσκεται πιο πάνω, για σκοπούς του προγράμματος Smart Drive γίνεται συλλογή και επεξεργασία επιπρόσθετων προσωπικών σας δεδομένων.

α. Η Συλλογή και η Επεξεργασία των δεδομένων του ασφαλισμένου/Χρήστη

Κατά την εγγραφή σας στην Εφαρμογή για τη δοκιμαστική περίοδο, δεν ζητούνται προσωπικά δεδομένα.

Αρχικά, κατά την σύνδεσή σας στην Εφαρμογή, στην περίπτωση που έχετε ασφαλιστήριο συμβόλαιο Smart Drive με την INTERAMERICAN, συμπληρώνετε ηλεκτρονικά το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό πρόσβασης (password) ή χρησιμοποιείτε τον σύνδεσμο που σας έχει σταλεί στο email. Αυτές οι πληροφορίες δε σας ταυτοποιούν και είναι οι μόνες
που απαιτούνται για να κάνετε χρήση της Εφαρμογής και δε θα επαναχρησιμοποιηθούν για σκοπό ασυμβίβαστο με το πεδίο
εφαρμογής της υπηρεσίας. Υπενθυμίζεται ότι είστε αποκλειστικά υπεύθυνος/-η για τη διατήρηση της εμπιστευτικότητάς του κωδικού πρόσβασης της Εφαρμογής (εφόσον απαιτείται) και πλήρως υπεύθυνος/-η για όλες τις δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα στην Εφαρμογή. Στην περίπτωση Δοκιμαστικής Χρήσης της Εφαρμογής, δεν ζητούνται στοιχεία κατά την εγγραφή σας και δεν απαιτείται κωδικός πρόσβασης.

β. Συλλογή των Πρωτογενών Δεδομένων του Χρήστη
 

Η εφαρμογή μπορεί να συλλέγει και να επεξεργάζεται «Πρωτογενή Δεδομένα» (συμπεριλαμβανομένου και δεδομένα Τοποθεσίας) για τη λειτουργία της αυτόματης καταγραφής διαδρομών ακόμη και όταν είναι κλειστή ή δε χρησιμοποιείται και αποθηκεύονται αποκλειστικά στην τερματική συσκευή του χρήστη (χωρίς διαβίβαση στον εκτελούντα). Μόνο τα Πρωτογενή Δεδομένα που καταγράφονται κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής διαβιβάζουν προς την εκτελούσα την επεξεργασία για λογαριασμό μας (τεχνικό μας Πάροχο), ΟSeven (η «OSeven»). Τα Πρωτογενή Δεδομένα αποτελούνται από τα ακόλουθα στοιχεία:

• Δεδομένα χρόνου: Η χρονική στιγμή της καταγραφής των παρακάτω παραμέτρων.
• Δεδομένα τοποθεσίας: Γεωγραφικό μήκος, γεωγραφικό πλάτος και υψόμετρο της θέσης του οχήματος, οριζόντια και υψομετρική ακρίβεια της τοποθεσίας, ταχύτητα κίνησης του οχήματος, διεύθυνση της κίνησης του οχήματος.
• Τιμές των γωνιών που σχηματίζουν οι τοπικοί άξονες του κινητού ως προς το Βορρά και ως προς το οριζόντιο επίπεδο
(έδαφος).
• Ρυθμός μεταβολής των τιμών των γωνιών που σχηματίζουν οι τοπικοί άξονες του κινητού ως προς το Βορρά και ως προς
το οριζόντιο επίπεδο (έδαφος) ως προς το χρόνο.
• Δεδομένα επιταχυνσιόμετρου: Τιμές επιτάχυνσης στους τρεις τοπικούς άξονες (οι τρεις διαστάσεις) του κινητού τηλεφώνου, συμπεριλαμβανομένης και αφαιρουμένης της επιτάχυνσης της βαρύτητας.
• Δεδομένα γυροσκοπίου: Τιμές γωνιακής ταχύτητας περί τους τρεις τοπικούς άξονες του κινητού τηλεφώνου.
• WiFi: Καταγραφή της λειτουργίας του WiFi στο κινητό τηλέφωνο. Χρησιμοποιείται για τη βελτίωση της ακρίβειας
καταγραφής οδήγησης δεδομένου ότι προ-χρησιμοποιείται από τις εταιρείες Apple και Google σε συνδυασμό με το GPS.
Παράλληλα χρησιμοποιείται και για την αποστολή δεδομένων από τη συσκευή του χρήστη της Εφαρμογής (ο «Χρήστης»)
από και προς την πλατφόρμα του Προμηθευτή κατόπιν επιλογής του Χρήστη.
• Δεδομένα δραστηριότητας (Activity Recognition / Motion and Fitness): Δεδομένα της δραστηριότητας του Χρήστη (ενδεικτικά περπάτημα, στάση, οδήγηση).
• Κατάσταση Οθόνης (αφορά μόνο Android): Δεδομένο σχετικά με την ενεργοποίηση της οθόνης (ενεργή ή ανενεργή) ως
πρόσθετο κριτήριο για τον προσδιορισμό χρήσης κινητού κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
• Δεδομένα συσκευής κινητού τηλεφώνου. Επιστρέφονται από τις εταιρείες Google και Apple και περιλαμβάνουν το όνομα
του κατασκευαστή, το μοντέλο συσκευής, το όνομα και την έκδοση του λειτουργικού συστήματος και το είδος των
αισθητήρων της συσκευής (π.χ επιταχυνσιόμετρο, γυροσκόπιο, πυξίδα κτλ) που χρησιμοποιούνται για την καταγραφή δεδομένων. Τα δεδομένα αυτά χρησιμοποιούνται για (i) την υποστήριξη / εξυπηρέτησή σας (ii) τη στοχευμένη επίλυση προβλημάτων.
• Δεδομένα Push Notification Token: Ένας μοναδικός αλφαριθμητικός κωδικός που παράγεται από τις εταιρείες Apple και Google και αποστέλλεται στο κινητό.
Ο συγκεκριμένος κωδικός σχετίζεται με μία και μόνο εγκατάσταση της Εφαρμογής. Σε περίπτωση απεγκατάστασης
και επανεγκατάστασης της Εφαρμογής, παράγεται νέος κωδικός αναγράφοντας τη μέρα και ώρα που παρήχθη.
Ο συγκεκριμένος κωδικός με την ημερομηνία και ώρα καταχωρείται (i) για την αποστολή Ειδοποιήσεων
(Notifications) (ii) για λόγους εξυπηρέτησης / προστασίας / ασφάλειας του Χρήστη και (iii) για τον εντοπισμό ενδεχόμενης
απεγκατάστασης και επανεγκατάστασης της Εφαρμογής από το Χρήστη, με σκοπό τον εντοπισμό μη καταγραφής Διαδρομών.
• Δεδομένα για την ώρα και ημερομηνία εισόδου/εξόδου σας (Sign in/Sign out) από την Εφαρμογή. Χρησιμοποιούνται για
την υποστήριξη / εξυπηρέτησή σας και για τον υπολογισμό της διάρκειας ή/και συχνότητας που βρίσκεστε σε κατάσταση
εξόδου (Sign out) με σκοπό τον εντοπισμό μη καταγραφής Διαδρομών. Σε περίπτωση που βρίσκεστε σε κατάσταση Sign
out, εμποδίζεται η καταγραφή της Εφαρμογής.
• Δεδομένα για την ώρα και ημερομηνία ενεργοποίησης/απενεργοποίησης υπηρεσιών τοποθεσίας (Location Services -
GPS). Χρησιμοποιούνται για την υποστήριξη / εξυπηρέτησή σας και για τον υπολογισμό της διάρκειας ή/και συχνότητας
που διατηρείτε ανενεργό το GPS με σκοπό τον εντοπισμό μη καταγραφής Διαδρομών. Σε περίπτωση που είναι ανενεργά,
εμποδίζεται η καταγραφή της Εφαρμογής.
• Δεδομένα για την ώρα και ημερομηνία ενεργοποίησης/απενεργοποίησης των Δεδομένων Δραστηριότητας (Activity
Recognition / Motion and Fitness). Χρησιμοποιούνται για την υποστήριξη / εξυπηρέτησή σας και για τον υπολογισμό της διάρκειας ή/και συχνότητας που διατηρείτε ανενεργή τη συγκεκριμένη ρύθμιση με σκοπό τον εντοπισμό μη καταγραφής Διαδρομών. Σε περίπτωση που είναι ανενεργά, εμποδίζεται η καταγραφή της Εφαρμογής.
• Δεδομένα για την ώρα και ημερομηνία ενεργοποίησης/απενεργοποίησης της Βαθμονόμησης Πυξίδας (Compass Calibration, μόνο για iOS). Χρησιμοποιούνται για την υποστήριξη / εξυπηρέτησή σας και για τον υπολογισμό της διάρκειας ή/ και συχνότητας που διατηρείτε ανενεργή τη συγκεκριμένη ρύθμιση με σκοπό τον εντοπισμό μη καταγραφής Διαδρομών. Σε περίπτωση που είναι ανενεργά, εμποδίζεται η συλλογή δεδομένων επιταχυνσιομέτρου και γυροσκοπίου και
κατ’ επέκταση η καταγραφή της Εφαρμογής.
• Δεδομένα για την ώρα και ημερομηνία ενεργοποίησης /απενεργοποίησης καταγραφής της Εφαρμογής μέσα από τις ρυθμίσεις αυτής. Χρησιμοποιούνται για την υποστήριξη /εξυπηρέτησή σας και για τον υπολογισμό της διάρκειας ή/και συχνότητας που διατηρείτε ανενεργή τη δυνατότητα καταγραφής, με σκοπό τον εντοπισμό μη καταγραφής Διαδρομών. Σε περίπτωση που είναι ανενεργή η καταγραφή της Εφαρμογής εμποδίζεται η καταγραφή της Εφαρμογής.
• Δεδομένα για την ώρα και ημερομηνία ενεργοποίησης / απενεργοποίησης υπηρεσιών αυτόματης ανανέωσης στο
υπόβαθρο (Background App Refresh, μόνο για iOS).  Χρησιμοποιούνται για την υποστήριξη / εξυπηρέτησή σας και για τον υπολογισμό της διάρκειας ή/και συχνότητας που διατηρείτε ανενεργή τη συγκεκριμένη ρύθμιση με σκοπό τον εντοπισμό μη καταγραφής Διαδρομών. Σε περίπτωση που είναι ανενεργή εμποδίζεται η καταγραφή της Εφαρμογής.
• Δεδομένα για την ώρα και ημερομηνία ενεργοποίησης / απενεργοποίησης του WiFi. Χρησιμοποιούνται για την
υποστήριξη / εξυπηρέτησή σας και για τον υπολογισμό ωρών ή/και συχνότητας που διατηρείτε ανενεργή τη συγκεκριμένη
ρύθμιση με σκοπό τον εντοπισμό μη καταγραφής Διαδρομών. Σε περίπτωση που είναι ανενεργό το WiFi, έχει διαπιστωθεί
καθυστέρηση ή ακόμη και αδυναμία καταγραφής της Εφαρμογής.
• Δεδομένα σχετικά με τις συσκευές Bluetooth που βρίσκονται σε ζεύξη.

3. Οι σκοποί της συλλογής και επεξεργασίας των δεδομένων του Χρήστη

Σκοποί της καταγραφής των παραπάνω «Πρωτογενών Δεδομένων» είναι οι εξής:

• Ο προσδιορισμός των διαστημάτων υπέρβασης των ορίων ταχύτητας αν και εφόσον είναι διαθέσιμο από κάποιον
πάροχο τεχνολογίας.
• Ο προσδιορισμός της χρήσης του κινητού τηλεφώνου (τις φορές που ο Χρήστης έκανε κάποια κίνηση με το κινητό)
και της διάρκειας της χρήσης του κινητού τηλεφώνου, κατά τη διάρκεια μιας Διαδρομής. Διευκρινίζεται ότι εξετάζεται
αποκλειστικά και μόνο η κίνηση της συσκευής κατά την ώρα οδήγησης (για ομιλία ή εγγραφή μηνύματος ή οποιαδήποτε
άλλη κίνηση πραγματοποιήσατε με το κινητό) και δεν ανιχνεύεται η λειτουργία συγκεκριμένων εφαρμογών ή το περιεχόμενο αυτών, που αφορούν προσωπικά δεδομένα του Χρήστη και στα οποία η Εταιρεία δεν μπορεί να έχει καμία πρόσβαση.
• Ο προσδιορισμός των «Γεγονότων Απότομης Οδηγικής Συμπεριφοράς» (απότομες επιταχύνσεις, επιβραδύνσεις) και των προφίλ επιβράδυνσης και επιτάχυνσης.
• Ο προσδιορισμός της διανυθείσας απόστασης σε ώρες αυξημένης διακινδύνευσης (10μμ - 4πμ).
• Ο υπολογισμός της διανυθείσας απόστασης, ανά Διαδρομή και συνολικά ανά χρονική περίοδο (μέρα, εβδομάδα, μήνα, έτος) και μέχρι τη λήξη του Ασφαλιστηρίου συμβολαίου ή της Δοκιμαστικής Περιόδου Χρήσης.
• Η αφαίρεση των καταγραφών, που δεν αντιστοιχούν στην πραγματική οδηγική συμπεριφορά του Χρήστη.
• Ειδικότερα, αναφορικά με τα δεδομένα που αφορούν στο γεωγραφικό μήκος και πλάτος από τις καταγραφές του GPS,
αυτά αποθηκεύονται και διατηρούνται στην πλατφόρμα της ΟSeven για:
• Την ανάπτυξη, αξιολόγηση και βελτιστοποίηση των αλγορίθμων «Map Matching», υπολογισμού ταχύτητας και διεύθυνσης κίνησης και διανυθείσας απόστασης. 
• Τη χαρτογράφηση της επικινδυνότητας των διαφόρων τμημάτων του οδικού δικτύου τόσο συνολικά, όσο και για
διαφορετικούς τύπους διακινδύνευσης.
• Την αναπαράσταση κάθε Διαδρομής, καθώς και των γεγονότων επιθετικής οδήγησης πάνω σε χάρτη, κατόπιν
αιτήματος του Χρήστη.
• Την απεικόνιση σε χάρτη των περιοχών υψηλής συγκέντρωσης συμπεριφορών υψηλής επικινδυνότητας
για κάθε Χρήστη.
• Εκτίμηση του τύπου οχήματος και της ιδιότητας του Χρήστη (οδηγός ή επιβάτης του αυτοκινήτου) ανά Διαδρομή.

Με αξιολόγηση όλων των παραπάνω, γίνεται ο υπολογισμός των «Δεδομένων Οδηγικής Συμπεριφοράς και Χρήσης Οχή-
ματος» που αντιστοιχούν στην πραγματική οδηγική συμπεριφορά κάθε Χρήστη και εξάγεται η βαθμολογία (σκορ), η οποία
αποστέλλεται, μεταξύ άλλων δεδομένων, σε εσάς και στην INTΕRAMERICAN, για τους σκοπούς της Δοκιμαστικής Περι-
όδου ή της σύμβασης ασφάλισης του προγράμματος Smart Drive από την οποία καλύπτεστε.

Εξαγωγή των Δεδομένων Οδηγικής Συμπεριφοράς και Χρήσης Οχήματος

Από την παραπάνω επεξεργασία των «Πρωτογενών Δεδομένων» μέσω των τεχνολογιών που έχει αναπτύξει η OSeven,
εξάγονται τα «Δεδομένα Οδηγικής Συμπεριφοράς και Χρήσης Οχήματος». Αυτά αφορούν ενδεικτικά στα ακόλουθα:
• Αριθμό Διαδρομών (ανά χρονική περίοδο - μέρα, εβδομάδα, μήνα, έτος).
• Ώρα και ημερομηνία οδήγησης ανά Διαδρομή.
• Διανυόμενη απόσταση (ανά Διαδρομή και συνολικά ανά χρονική περίοδο - μέρα, εβδομάδα, μήνα, έτος).
• Διάρκεια οδήγησης (ανά Διαδρομή και συνολικά ανά χρονική περίοδο - μέρα, εβδομάδα, μήνα, έτος).
• Αριθμό απότομων φρένων και βαθμός επιβράδυνσης (ανά Διαδρομή και συνολικά ανά χρονική περίοδο - μέρα, εβδομάδα,
μήνα, έτος).
• Αριθμό απότομων επιταχύνσεων και βαθμό επιτάχυνσης (ανά Διαδρομή και συνολικά ανά χρονική περίοδο - μέρα, εβδομάδα, μήνα, έτος).
• Μέση / μέγιστη ταχύτητα κατά τη διάρκεια μίας Διαδρομής.
• Απόσταση ή διάρκεια υπέρβασης ορίου ταχύτητας στην περιοχή οδήγησης, για όσο χρόνο διαρκεί η υπέρβαση, αν και
εφόσον είναι διαθέσιμο από κάποιον πάροχο τεχνολογίας (ανά Διαδρομή και συνολικά ανά χρονική περίοδο - μέρα, εβδομάδα, μήνα, έτος).
• Μέση ταχύτητα που ο Χρήστης υπερβαίνει το όριο ταχύτητας, αν και εφόσον είναι διαθέσιμο από κάποιον πάροχο τεχνολογίας.
• Τύπο οδού (αστικό οδικό δίκτυο, επαρχιακό οδικό δίκτυο, αυτοκινητόδρομος), εντός της οποίας κινείται ο Χρήστης, αν
και εφόσον είναι διαθέσιμο από κάποιον πάροχο τεχνολογίας (ανά Διαδρομή και συνολικά ανά χρονική περίοδο - μέρα,
εβδομάδα, μήνα, έτος).
• Διάρκεια χρήσης κινητού τηλεφώνου, κατά την ώρα οδήγησης ανά Διαδρομή. Γίνεται εντοπισμός και καταγραφή της κίνησης της συσκευής (κινητό τηλέφωνο) του Χρήστη εντός του οχήματος (in car activity), κατά την ώρα οδήγησης (ενδεικτικά εγγραφή μηνύματος, ομιλία ή οποιαδήποτε άλλη κίνηση πραγματοποιεί ο Χρήστης με το κινητό του) (ανά Διαδρομή και συνολικά ανά χρονική περίοδο - μέρα, εβδομάδα, μήνα, έτος).
• Διανυθείσα απόσταση σε ώρες αυξημένης διακινδύνευσης (10μ.μ.- 4π.μ.) (ανά Διαδρομή και συνολικά ανά χρονική
περίοδο - μέρα, εβδομάδα, μήνα, έτος).
• Το χαρακτηρισμό του Χρήστη της Εφαρμογής ανά Διαδρομή (αν ήταν οδηγός ή επιβάτης του οχήματος).
• Το χαρακτηρισμό του Χρήστη της Εφαρμογής ανά Διαδρομή, για τον τύπο του οχήματος που βρίσκεται (αυτοκίνητο, τρένο ή λεωφορείο, δίκυκλο, αεροπλάνο, πλοίο, ποδήλατο). Tο μοντέλο αξιολόγησης οδηγικής συμπεριφοράς ανά διαδρομή λαμβάνει υπόψη τις παρακάτω παραμέτρους:
• Διάρκεια υπέρβασης ορίου ταχύτητας στην περιοχή οδήγησης και μέση ταχύτητα που υπερβαίνει το όριο ταχύτητας, αν και
εφόσον είναι διαθέσιμα από κάποιον πάροχο τεχνολογίας.
• Διάρκεια χρήσης κινητού τηλεφώνου κατά την ώρα οδήγησης
• Απότομες επιβραδύνσεις (αριθμός και ένταση) και προφίλ επιβράδυνσης.
• Απότομες επιταχύνσεις (αριθμός και ένταση) και προφίλ επιτάχυνσης.
• Διανυθείσα απόσταση σε ώρες αυξημένης διακινδύνευσης (10μμ - 4πμ).
Η συνολική βαθμολογία του Χρήστη και αντίστοιχα του οχήματος υπολογίζεται σύμφωνα με το σταθμισμένο μέσο όρο
των βαθμολογιών των Διαδρομών που πραγματοποιήσατε όταν ήσασταν οδηγός (με παράγοντα στάθμισης την
απόσταση).

Όταν καλύπτεστε από ασφάλιση με το πρόγραμμα Smart Drive, η ΟSeven θα αποστέλλει προς την INTERAMERICAN μια συνολική βαθμολογία (σκορ), αναφορικά με την οδηγική συμπεριφορά σας, μέχρι την έκδοση της ειδοποίησης πληρωμής για
την ανανέωση. Επίσης, στο τέλος κάθε μήνα, θα αποστέλλει προς την INTERAMERICAN τη μηνιαία διανυθείσα απόσταση
που έχει από την εφαρμογή καταγραφεί, με εσάς ως οδηγό, προκειμένου να διαπιστώνεται η συμπλήρωση του ελάχιστου
απαιτούμενου ορίου καταγραφής χιλιομέτρων (250) κάθε μήνα.

Η τελική απόφαση περί μειωμένου ή όχι ασφάλιστρου θα λαμβάνεται με ανθρώπινη παρέμβαση, από εξουσιοδοτημένο
υπάλληλο της INTERAMERICAN.

Τα παραπάνω δεδομένα, δεν θα κοινοποιούνται σε τρίτους, υπό την επιφύλαξη όσων περιγράφονται στο παρόν κείμενο
ενημέρωσης παρά μόνο κατόπιν δικαστικής κλήτευσης, αιτήματος από δημόσια αρχή ή άλλης νόμιμης διαδικασίας ή σε όποια άλλη περίπτωση η εθνική, ευρωπαϊκή ή διεθνής νομοθεσία επιβάλλει την παραπάνω υποχρέωση.
H νομική βάση όλων των παραπάνω επεξεργασιών για την INTERAMERICAN (συλλογή στοιχείων ασφαλιστικής σύμβασης, των πρωτογενών δεδομένων των χρηστών της εφαρμογής καθώς και των δεδομένων οδηγικής συμπεριφοράς) είναι η εκτέλεση της μεταξύ μας σύμβασης ενώ η νομική βάση της επεξεργασίας που λαμβάνει χώρα αν ποτέ χρειαστεί να διαβιβάσουμε δεδομένα σε δημόσιες αρχές, θα είναι η συμμόρφωσή μας με νομική μας υποχρέωση.

4. Χρόνος διατήρησης των δεδομένων σας

Τα προσωπικά δεδομένα των Χρηστών διατηρούνται αποκλειστικά και μόνο για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την εκπλήρωση του εκάστοτε σκοπού για τον οποίο συνελέγησαν, σε πλήρη συμμόρφωση με την ισχύουσα νομοθεσία. Όταν ολοκληρωθεί ο σκοπός επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων, τότε αυτά διαγράφονται. Οι συγκεκριμένες περίοδοι διατήρησης για καθέναν από τους σχετικούς σκοπούς επεξεργασίας παρατίθενται παρακάτω.

Ως προς τα δεδομένα που συλλέγονται μέσω της Εφαρμογής:

Στην περίπτωση Δοκιμαστικής Χρήσης δεν επεξεργαζόμαστε ή αποθηκεύουμε κανένα δεδομένο προσωπικού χαρακτήρα του Χρήστη. Επομένως, τα Πρωτογενή Δεδομένα και τα Δεδομένα Οδηγικής Συμπεριφοράς και Χρήσης Οχήματος δεν μπορούν να συνδεθούν με κανένα δεδομένο προσωπικού χαρακτήρα του Χρήστη.

Στην περίπτωση σύναψης ασφαλιστηρίου συμβολαίου του προγράμματος Smart Drive τα μόνα δεδομένα που μεταβιβάζουμε στην OSeven είναι οι μοναδικοί κωδικοί χρήστη και συναλλαγής οι οποίοι δεν δύναται να συνδεθούν από μόνοι τους με φυσικό πρόσωπο. Τα δεδομένα αυτά αποθηκεύονται στην πλατφόρμα της OSeven εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Κατά συνέπεια, δεν υπάρχει δυνατότητα ταυτοποίησης του ασφαλισμένου οχήματος ή του Χρήστη εκ μέρους της OSeven, ακόμη και στην περίπτωση σύναψης ασφαλιστήριου συμβολαίου, καθώς τα δεδομένα στο σύστημα της είναι ψευδωνυμοποιημένα (η ψευδωνυμοποίηση έχει πραγματοποιηθεί από την INTERAMERICAN).

Στην περίπτωση χρήσης της Εφαρμογής κατόπιν σύναψης ασφαλιστηρίου συμβολαίου, ο χρόνος διατήρησης των δεδομένων που συλλέγονται από την OSeven είναι επτά (7) ημέρες μετά τη λήξη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και εφόσον αυτό δεν ανανεώνεται. Μετά τις 7 μέρες, τα Πρωτογενή Δεδομένα και τα Δεδομένα Οδηγικής Συμπεριφοράς και Χρήσης Οχήματος που έχουν συλλεγεί μέσω της Eφαρμογής, αποσυνδέονται από τους μοναδικούς κωδικούς χρήστη, με αποτέλεσμα να επέρχεται πλήρης ανωνυμοποίηση των ήδη ψευδωνυμοποιημένων δεδομένων που είχε συλλέξει η OSeven ως εκτελούσα την επεξεργασία. Η διαδικασία αυτή είναι μη αναστρέψιμη.

5. Αυτοματοποιημένη επεξεργασία δεδομένων

Αυτοματοποιημένη επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και σχετική (αυτοματοποιημένη) απόφαση πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος «Pay how you drive”. Πραγματοποιείται αυτοματοποιημένη επεξεργασία δεδομένων όπως περιγράφηκε παραπάνω στις ενότητες 2 και 3.

(α) Η αυτοματοποιημένη επεξεργασία είναι αναγκαία για την βαθμολόγηση της οδηγικής συμπεριφοράς του ασφαλισμένου και ο απώτερος στόχος της είναι να προσφέρει κίνητρο (χαμηλότερο ασφάλιστρο) βελτίωσης της οδηγικής συμπεριφοράς των ασφαλισμένων

(β) Από την εν λόγω αυτοματοποιημένη επεξεργασία, είναι δυνατόν να προκύψει χαμηλότερο ασφάλιστρο. Σε κάθε περί-
πτωση, μεταξύ της βαθμολογίας οδηγικής συμπεριφοράς που διαμορφώνεται βάσει της εφαρμογής και της απόφασης περί
προσφοράς του χαμηλότερου ασφάλιστρου μεσολαβεί ανθρώπινη παρέμβαση.

(γ) Η Εταιρεία λαμβάνει όλα τα μέτρα που απαιτούνται δυνάμει του Γενικού Κανονισμού και του Κώδικα Δεοντολογίας
Προσωπικών Δεδομένων της ΕΑΕΕ κατά τη λήψη απόφασης βάσει αυτοματοποιημένης επεξεργασίας, συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης προφίλ, τα μέτρα δε αυτά αφορούν ειδικότερα την εξασφάλιση ανθρώπινης παρέμβασης, τη χρήση κατάλληλων στατιστικών ή μαθηματικών διαδικασιών και την εφαρμογή τεχνικών και οργανωτικών μέτρων προκειμένου για τη διόρθωση παραγόντων που οδηγούν σε ανακρίβειες ως και την ελαχιστοποίηση του κινδύνου σφαλμάτων κατά την εκπονούμενη επεξεργασία.

(δ) Η Εταιρία, τέλος, ενδέχεται να κάνει χρήση αυτοματοποιημένων διαδικασιών κατά τη διάρκεια ισχύος της ασφαλιστικής σύμβασης, προκειμένου να διενεργεί ελέγχους για την αποφυγή ασφαλιστικής εξαπάτησης, και για τη συμμόρφωση της Εταιρείας με υποχρεώσεις που απορρέουν από τους Καταλόγους Διεθνών Κυρώσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Ηνωμένων Εθνών, ΗΠΑ, Ηνωμένου Βασιλείου και Ολλανδίας στο βαθμό που αυτή δεν αντίκειται στο νόμο.

(ε) Δικαιούστε, να διατυπώσετε την άποψή σας επί απόφασης που ελήφθη βάσει της ως άνω αυτοματοποιημένης διαδικασίας, να την αμφισβητήσετε και να ζητήσετε την επανεξέταση της από αρμόδιο υπάλληλο. Για την άσκηση των δικαιωμάτων σας, θα πρέπει να απευθυνθείτε στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (στοιχεία επικοινωνίας dpo1@interamerican.com.cy).

6. Τα δικαιώματά σας

Με βάση τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την εθνική νομοθεσία έχετε διάφορα δικαιώματα αναφορικά με τα προσωπικά σας δεδομένα. Περισσότερες πληροφορίες σε σχέση με αυτά και πως μπορείτε να τα εξασκήσετε, μπορείτε να δείτε παρακάτω στο άρθρο 10.

Ειδικά σε σχέση με το δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά δεδομένα που σχετίζονται με την Εφαρμογή, σημειώστε τα πιο κάτω.

Έχετε τη δυνατότητα να ενημερώνεστε μέσω της Εφαρμογής για τα Δεδομένα Οδηγικής Συμπεριφοράς και Χρήσης Οχήματος, όπως τα παρακάτω (ανά Διαδρομή και ανά χρονική περίοδο, όπου ο υπολογισμός ανά περίοδο είναι δυνατός):
ημερομηνία Διαδρομής, ώρα έναρξης Διαδρομής, ώρα λήξης Διαδρομής, διάρκεια Διαδρομής, διανυθείσα απόσταση Διαδρομής, απόσταση ή διάρκεια υπέρβασης ορίου ταχύτητας στην περιοχή οδήγησης για όσο χρόνο διαρκεί η υπέρβαση, μέση ταχύτητα υπέρβασης του ορίου ταχύτητας, βαθμολογία ανά κατηγορία (οι κατηγορίες είναι: επιτάχυνση, επιβράδυνση, υπέρβαση ορίου ταχύτητας, διάρκεια χρήσης κινητού τηλεφώνου κατά την ώρα οδήγησης), αριθμό Διαδρομών, διάρκεια οδήγησης, αριθμό απότομων φρένων, αριθμό απότομων επιταχύνσεων, περιφέρεια/πόλη στην οποία κινείστε κατά την οδήγησή σας, τον χαρακτηρισμό σας για κάθε Διαδρομή (αν είστε οδηγός ή επιβάτης), καθώς και τον τελικό χαρακτηρισμό που επιλέγετε, τον χαρακτηρισμό για τον τύπο του οχήματος που βρίσκεστε ανά Διαδρομή (αυτοκίνητο, τρένο ή λεωφορείο, δίκυκλο, αεροπλάνο, πλοίο, ποδήλατο), καθώς και τον τελικό χαρακτηρισμό που επιλέγετε.

Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα, εφόσον το επιλέξετε από τις ρυθμίσεις της Εφαρμογής, να έχετε διαθέσιμη την αποτύπωση κάθε Διαδρομής σε χάρτη και απεικόνιση των δεδομένων οδηγικής συμπεριφοράς (υπέρβαση ορίου ταχύτητας, χρήση κινητού κατά την οδήγηση, απότομα φρένα, απότομες επιταχύνσεις) πάνω σε αυτόν.

Μέσω του αιτήματος πρόσβασης έχετε τη δυνατότητα να μάθετε αποκλειστικά και μόνο τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που αφορούν εσάς, την προέλευσή τους, το σκοπό επεξεργασίας τους, τους αποδέκτες ή τις κατηγορίες αποδεκτών, την εξέλιξη της επεξεργασίας για το χρονικό διάστημα από την προηγούμενη ενημέρωση ή πληροφόρησή σας, τη λογική της αυτοματοποιημένης επεξεργασίας και την κοινοποίηση σε τρίτους στους οποίους έχουν κοινοποιηθεί τα δεδομένα. Υπογραμμίζεται ότι η Ιnteramerican, ως υπεύθυνος επεξεργασίας, έχει επιλέξει, για λόγους προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων να μην έχει σε καμία περίπτωση πρόσβαση στα Πρωτογενή Δεδομένα που συλλέγονται μέσω
της εφαρμογής.

Σε κάθε περίπτωση, σημειώνεται ότι η πρόσβαση και η γνώση της λογικής της αυτοματοποιημένης επεξεργασίας, δε θα μπορεί να φθάνει σε τέτοιο βαθμό εμβάθυνσης, ώστε να αποκαλυφθεί ο πηγαίος κώδικας της χρησιμοποιούμενης εφαρμογής και ο αλγόριθμος βάσει του οποίου αυτή λειτουργεί.

7. Πώς και με ποιους μοιραζόμαστε τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σας (αποδέκτες προσωπικών δεδομένων)

Πληροφορίες για το πως και με ποιους μοιραζόμαστε γενικά τα προσωπικά σας δεδομένα περιλαμβάνονται στη γενική πολιτική της Εταιρείας για τη προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, η οποία βρίσκεται πιο πάνω.

Ειδικά σε σχέση με τα Πρωτογενή Δεδομένα και τα Δεδομένα Οδηγικής Συμπεριφοράς και Χρήσης Οχήματος που συλλέγονται μέσω της Εφαρμογής, ισχούν τα πιο κάτω.

Έχουμε επιλέξει να μην έχουμε πρόσβαση στα δεδομένα αυτά. Λαμβάνουμε μόνο τη βαθμολογία της οδηγικής συμπεριφο-
ράς του Χρηστή για να καθορίσουμε κατά πόσο δικαιούται σε έκπτωση και τη συνολική διανυθείσα απόσταση μηνιαίως για να ελέγξουμε κατά πόσο τηρείται ο σχετικός όρος του ασφαλιστηρίου σας για ελάχιστη μηνιαία απόσταση.

Τα Πρωτογενή Δεδομένα και τα Δεδομένα Οδηγικής Συμπεριφοράς και Χρήσης Οχήματος τα επεξεργάζεται για λογαριασμό
μας η OSeven, ως εκτελούσα την επεξεργασία. Η OSeven διατηρεί στο σύστημά της Πρωτογενή Δεδομένα και Δεδομένα Οδηγικής Συμπεριφοράς και Χρήσης Οχήματος, τα οποία είναι ψευδωνυμοποιημένα (δεν συνδέονται με φυσικό πρόσωπο,  αλλά με ένα id user- μόνο η INTERAMERICAN έχει πρόσβαση στην αντιστοίχιση ασφαλισμένου-id user). Σημειώνεται ότι, σε κάθε περίπτωση η ΟSeven δεσμεύεται ότι θα υποχρεώνεται όχι μόνο η ίδια αλλά και οι συνεργάτες της να χρησιμοποιούν
τις πληροφορίες σας αποκλειστικά και μόνο για την εκτέλεση νόμιμων εργασιών ή κάθε είδους έργου που επιτελούν για εμάς
και όχι για δικό τους όφελος. Στις περιπτώσεις αυτές που η OSeven, διαβιβάζει τα δεδομένα σας σε τρίτους εκτελούντες
την επεξεργασία, υπογράφει ειδική σύμβαση με τους εκτελούντες την επεξεργασία προκειμένου να διασφαλίσει ότι η επεξεργασία θα διενεργείται σύμφωνα με το ισχύον νομικό πλαίσιο, ότι θα λαμβάνονται τα κατάλληλα μέτρα για την προστασία της εμπιστευτικότητας και της ασφάλειας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ότι κάθε Χρήστης θα μπορεί ελεύθερα και ανεμπόδιστα να ασκήσει τα δικαιώματά του.

Η OSeven μπορεί να διαβιβάσει τα Πρωτογενή Δεδομένα και Δεδομένα Οδηγικής Συμπεριφοράς και Χρήσης Οχήματος του Χρήστη, πάντα σε μη προσωποποιημένη μορφή διασυνοριακά εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, στη μητρικής της εταιρεία, ή άλλες θυγατρικές, κοινοπραξίες ή άλλες εταιρείες που βρίσκονται κάτω από ένα κοινό με αυτή έλεγχο (συλλογικά, «Συνεργαζόμενες Εταιρείες»).
Επίσης, ενδέχεται να πραγματοποιηθεί η διαβίβαση των Πρωτογενών Δεδομένων και των Δεδομένων Οδηγικής
Συμπεριφοράς και Χρήσης Οχήματος του Χρήστη και σε εταιρεία, που συγχωνεύεται με την ΟSeven που την αποκτά ή που αγοράζει το ενεργητικό της.

H OSeven ενδέχεται να διαβιβάσει προσωπικά σας δεδομένα εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης μόνο κατά τη χρήση λειτουργικοτήτων της υπηρεσίας Firebase της Google. Η Εφαρμογή χρησιμοποιεί λειτουργικότητες της υπηρεσίας Firebase της Google με σκοπό τη βέλτιστη λειτουργία και τεχνική υποστήριξη της Εφαρμογής. Χωρίς αυτές τις λειτουργικότητες μέρος της Εφαρμογής ή ολόκληρη η Εφαρμογή ενδέχεται να μην λειτουργούν σωστά ή να μην λειτουργούν καθόλου. Οι λειτουργικότητες αυτές είναι οι: Firebase Cloud Messaging, Firebase Crashlytics, Firebase Remote Config και FirebaseDynamic Links. Επιπλέον, η Εφαρμογή χρησιμοποιεί τη λειτουργικότητα GoogleAnalytics for Firebase για σκοπούς ανάλυσης της συμπεριφοράς των χρηστών και βελτίωσης της Εφαρμογής ανάλογα με τις προτιμήσεις τους. Η υπηρεσία Google Analytics for Firebase δεν χρησιμοποιείται σε καμία περίπτωση για διαφημιστικούς και προωθητικούς σκοπούς. Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με τη συλλογή και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από τις παραπάνω υπηρεσίες της Google εδώ. Τα δεδομένα αυτά ενδέχεται να διαβιβαστούν εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην παγκόσμια υποδομή της Google. Η διαβίβαση αυτή γίνεται βάσει Τυποποιημένων Συμβατικών Ρητρών, όπως έχουν εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

8. Ασφάλεια δεδομένων

Η Εταιρεία διαβεβαιώνει τους χρήστες ότι λαμβάνει όλα τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την ασφάλεια των  προσωπικών δεδομένων τους, για τη διασφάλιση του απορρήτου της επεξεργασίας τους και της προστασίας τους από τυχαία ή αθέμιτη καταστροφή/απώλεια/αλλοίωση, απαγορευμένη διάδοση ή πρόσβαση και κάθε άλλης μορφής αθέμιτη επεξεργασία.

Μολονότι η εταιρεία μας έχει επιλέξει να μην έχει πρόσβαση στα πρωτογενή δεδομένα που συλλέγονται μέσω της Εφαρμογής, έχει διασφαλίσει ότι η εκτελούσα για λογαριασμό της την επεξεργασία εταιρεία και πάροχος της εφαρμογής (ΟSeven) συνεργάζεται με τους πλέον αξιόπιστους παρόχους υπολογιστικού νέφους και χρησιμοποιεί ευρέως εμπορικά διαδεδομένες πρακτικές και τεχνικές ασφαλείας, ακολουθώντας τις συστάσεις των ευρωπαϊκών κανονισμών και της εθνικής νομοθεσίας, όπως ψευδωνυμοποίηση, κρυπτογράφηση και firewalls.

Τα Πρωτογενή Δεδομένα και Δεδομένα Οδηγικής Συμπεριφοράς και Χρήσης Οχήματός σας αποθηκεύονται με ασφάλεια στη βάση δεδομένων της ΟSeven, ενώ τα προσωπικά δεδομένα σας που συλλέγονται για τη σύναψη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου καθώς και τα δεδομένα που μεταβιβάζονται από την OSeven στην INTERAMERICAN (βαθμολογίες οδηγικής συμπεριφοράς και συνολική διανυθείσα απόσταση κάθε μήνα), αποθηκεύονται με ασφάλεια στη βάση δεδομένων της INΤERAMERICAN.

Ωστόσο, όσο αποτελεσματική και αν είναι η τεχνολογία, κανένα σύστημα ασφαλείας δεν είναι και δεν παραμένει  απροσπέλαστο.

Γι’ αυτό, παρά το ότι έχουμε φροντίσει να υιοθετηθούν όλες οι τεχνικά σύγχρονες πρακτικές και να ευθυγραμμίζονται πλήρως με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές της κείμενης νομοθεσίας, αυτές δεν μπορούν να εγγυηθούν απόλυτα την ασφάλεια της βάσης δεδομένων των συστημάτων τους, ούτε ότι οι πληροφορίες που παρέχουν δε θα υποκλαπούν, καθώς μεταδίδονταιμέσω του διαδικτύου.

9. Τροποποιήσεις

Η παρούσα Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για το Πρόγραμμα Smart Drive έχει συνταχθεί κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του Γενικού Κανονισμού για την προστασία Προσωπικών Δεδομένων με αριθμ. 2016/679/ΕΕ και επικαιροποιήθηκε τελευταία φορά στις 1/5/2020 . Σε περίπτωση επικαιροποίησης, οποιαδήποτε αλλαγή θα αναρτηθεί στην εφαρμογή και στην ιστοσελίδα της Εταιρείας και θα φέρει ημερομηνία αναθεώρησης.

10. Υπεύθυνος Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων / Πως να υποβάλετε αιτήματα, απορίες ή παράπονα

 

 

Έχετε τα ακόλουθα δικαιώματα σχετικά με τα προσωπικά σας δεδομένα:

1) Δικαίωμα Πρόσβασης – το δικαίωμα να μάθετε ποια δεδομένα σας επεξεργαζόμαστε, για ποιο λόγο και τους αποδέκτες τους καθώς και να λάβετε αντίγραφα των δεδομένων που τηρούνται στην Εταιρία μας.

2) Δικαίωμα Διόρθωσης - το δικαίωμα να ζητήσετε να διορθωθούν τυχόν ελλείψεις ή ανακρίβειες των δεδομένων σας, αν και ίσως χρειαστεί να επαληθεύσουμε την ακρίβεια των νέων πληροφοριών που μας παρέχετε.

3) Δικαίωμα Διαγραφής - το δικαίωμα να ζητήσετε τη διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων, εφόσον δεν επιθυμείτε πια αυτά τα δεδομένα να αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας, και εφόσον δεν υφίσταται νόμιμος λόγος να τα κατέχει και να τα επεξεργάζεται η Εταιρία μας.

Πότε μπορούμε να αρνηθούμε αιτήματα διαγραφής; Πρέπει να γνωρίζετε ότι το δικαίωμα διαγραφής δεν είναι απόλυτο δικαίωμα, και υπάρχουν περιπτώσεις όπου δεν μπορεί να ικανοποιηθεί, όπως για παράδειγμα όταν οι πληροφορίες σας υποβάλλονται σε επεξεργασία για συγκεκριμένους νόμιμους λόγους όπως αυτοί που περιγράφηκαν ανωτέρω, συμπεριλαμβανομένης της άσκησης ή υπεράσπισης νομικών αξιώσεων εκ μέρους ή εναντίον της Εταιρίας.

Πρέπει να ενημερώσουμε άλλους παραλήπτες των προσωπικών σας δεδομένων, σχετικά με το αίτημά σας για διαγραφή; Σε περίπτωση που το δικαίωμά σας για διαγραφή ικανοποιηθεί εφόσον έχουμε παράσχει τα προσωπικά δεδομένα που θέλετε να διαγραφούν σε τρίτους θα λάβουμε μέτρα να τους ενημερώσουμε για το αίτημα διαγραφής σας, ώστε, με τη σειρά τους, να διαγράψουν τα εν λόγω προσωπικά δεδομένα αλλά ενδέχεται να μην είναι πάντα εφικτό ή μπορεί να συνεπάγεται δυσανάλογη προσπάθεια εκ μέρους της Εταιρίας μας.

Ειδικά για την περίπτωση που επιθυμείτε  τη διαγραφή των δεδομένων του λογαριασμού σας που τηρούνται στην Εφαρμογή Smart Drive  (App data Deletion) πέρα από τη δυνατότητα που σας προσφέρεται μέσα στην Εφαρμογή μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα σας και από το website  πατώντας εδώ.εδώ. Στην περίπτωση αυτή το αίτημά σας μεταφέρεται άμεσα στον Τεχνικό Πάροχο (ΟSeven) που προβαίνει στη διαγραφή του λογαριασμού.

4) Δικαίωμα Περιορισμού Επεξεργασίας – το δικαίωμα να περιορίσετε την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων όταν διαφωνείτε με την ακρίβεια των πληροφοριών και μέχρι να επαληθευτεί η ακρίβεια των πληροφοριών ή εάν η επεξεργασία δεν είναι πλέον απαραίτητη για την Εταιρία αλλά εσείς τα χρειάζεστε, για να εγείρετε, να ασκήσετε ή να υπερασπιστείτε νομική αξίωση ή όπου η χρήση των δεδομένων είναι παράνομη, αλλά δεν θέλετε να τα διαγράψουμε.

Πρέπει να ενημερώσουμε άλλους παραλήπτες των προσωπικών σας δεδομένων σχετικά με τον περιορισμό; Στην περίπτωση που έχουμε μοιραστεί τα προσωπικά σας δεδομένα με τρίτους, θα λάβουμε μέτρα εφόσον αυτό είναι εφικτό να τους ενημερώσουμε, σχετικά με τον περιορισμό της επεξεργασίας των πληροφοριών σας, ώστε να μην συνεχίσουν να τα επεξεργάζονται.

Πότε μπορούμε να αρνηθούμε αιτήματα περιορισμού της επεξεργασίας; Πρέπει να γνωρίζετε ότι και αυτό το δικαίωμα δεν είναι απόλυτο δικαίωμα, και υπάρχουν περιπτώσεις όπου δεν μπορεί να ικανοποιηθεί, όπως για παράδειγμα όταν οι πληροφορίες σας υποβάλλονται σε επεξεργασία για συγκεκριμένους νόμιμους λόγους όπως αυτοί που περιγράφηκαν ανωτέρω, συμπεριλαμβανομένης της άσκησης ή υπεράσπισης νομικών αξιώσεων εκ μέρους ή εναντίον της Εταιρίας.

5) Δικαίωμα Φορητότητας – το δικαίωμα να λάβετε τα δεδομένα σας σε δομημένο και κοινώς χρησιμοποιούμενο μορφότυπο.

6) Δικαίωμα εναντίωσης – το δικαίωμα να αντιτάσσεστε στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων όταν επικαλούμαστε ένα νόμιμο συμφέρον μας (ή συμφέρον τρίτου) και υπάρχει κάτι αναφορικά με την ιδιαίτερη σας κατάστασή που σας κάνει να θέλετε να αντιταχθείτε στην επεξεργασία πάνω στη βάση αυτή καθώς αισθάνεστε ότι αυτό έχει επιπτώσεις σχετικά με τα θεμελιώδη δικαιώματά και τις ελευθερίες σας. Έχετε επίσης το δικαίωμα να αντιταχθείτε όταν επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα για σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθησης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να καταδείξουμε ότι έχουμε επιτακτικούς νόμιμους λόγους να επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας, οι οποίοι υπερισχύουν των δικαιωμάτων και των ελευθεριών σας.

7) Δικαίωμα να μην υπόκειστε σε αυτοματοποιημένη ατομική λήψη αποφάσεων – Το δικαίωμα να μην υπόκειστε σε απόφαση που βασίζεται αποκλειστικά στην αυτοματοποιημένη επεξεργασία (συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης προφίλ) η οποία παράγει νομικά αποτελέσματα αναφορικά με εσάς ή με παρόμοιο τρόπο σας επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό.

8) Απόσυρση συγκατάθεσης – Το δικαίωμα απόσυρσης της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή, σε περιπτώσεις όπου βασιζόμαστε στη συγκατάθεση σας για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων. Ωστόσο, αυτό δεν θα επηρεάσει τη νομιμότητα οποιασδήποτε επεξεργασίας που πραγματοποιήθηκε πριν από την απόσυρση της συγκατάθεσής σας. Εάν αποσύρετε τη συγκατάθεσή σας, ενδέχεται να μην είμαστε σε θέση να σας προσφέρουμε ορισμένα προϊόντα ή υπηρεσίες. Θα σας ενημερώσουμε εάν ισχύει αυτό τη στιγμή που θα αποσύρετε τη συγκατάθεσή σας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με κάθε ένα από αυτά τα δικαιώματα, συμπεριλαμβανομένων των περιστάσεων στις οποίες εφαρμόζονται, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας ή επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του Γραφείου Επιτρόπου Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (www.dataprotection.gov.cy).

Εάν επιθυμείτε να ασκήσετε οποιοδήποτε από αυτά τα δικαιώματα, παρακαλούμε όπως μας:

 • στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο email at dpo1@interamerican.com.cy ή υποβάλετε φόρμα επικοινωνίας στη ιστοσελίδα μας ή επιστολή ταχυδρομικώς - δείτε πιο κάτω: «Πως να υποβάλετε αιτήματα, απορίες ή παράπονα»,

• ορίσετε σαφώς το δικαίωμα που ασκείτε σε σχέση με τα προσωπικά δεδομένα που ζητάτε και μας παρέχετε τις πληροφορίες που σχετίζονται με το αίτημά σας, 

• δώσετε αρκετές πληροφορίες για να σας αναγνωρίσουμε, 

• δώσετε αποδεικτικό της ταυτότητας σας. 

Εάν το αίτημα σας δεν είναι σαφές, ενδέχεται να σας ζητήσουμε περαιτέρω προσωπικά δεδομένα, για διευκρινιστικούς λόγους.

Δεν θα χρειαστεί να πληρώσετε οποιοδήποτε τέλος για να έχετε πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα ή για να ασκήσετε οποιοδήποτε από τα άλλα δικαιώματα. Ωστόσο, ενδέχεται να επιβάλουμε μια λογική χρέωση αν το αίτημά σας είναι σαφώς αβάσιμο, επαναλαμβανόμενο ή υπερβολικό. Εναλλακτικά, ενδέχεται να αρνηθούμε να συμμορφωθούμε με το αίτημά σας σε αυτές τις περιπτώσεις. 

Εφόσον ασκήσετε οποιαδήποτε από τα δικαιώματά σας αυτά, θα λάβουμε κάθε δυνατό μέτρο για την ικανοποίηση του αιτήματός σας εντός τριάντα (30) ημερών από τη λήψη του σχετικού αιτήματος, αφού σας ενημερώσουμε είτε για την ικανοποίησή του, είτε για τους αντικειμενικούς λόγους που εμποδίζουν την ικανοποίησή του.

Ενημέρωση για την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα μέσω συστήματος βιντεοεπιτήρησης

1. Υπεύθυνη επεξεργασίας:
Η εταιρία ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα επεξεργαστεί τα προσωπικά σας δεδομένα που προκύπτουν από τη χρήση συστήματος βιντεοεπιτήρησης ως Υπεύθυνη επεξεργασίας. Τα στοιχεία επικοινωνίας μας αναφέρονται στην ενότητα 7 πιο κάτω.

2. Σκοπός επεξεργασίας και νομική βάση:
Χρησιμοποιούμε σύστημα επιτήρησης για τον σκοπό της προστασίας προσώπων και αγαθών. Γι’ αυτό το λόγο, η επεξεργασία είναι απαραίτητη για σκοπούς εννόμων συμφερόντων που επιδιώκει η εταιρία ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ ως Υπεύθυνη Επεξεργασίας (άρθρο 6 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων 2016/679).

3. Ανάλυση εννόμων συμφερόντων
Το έννομο συμφέρον μας συνίσταται στην ανάγκη να προστατεύσουμε τον χώρο που βρίσκονται οι εγκαταστάσεις μας και τα αγαθά που ευρίσκονται σε αυτόν, από παράνομες πράξεις. Το ίδιο ισχύει και για την ασφάλεια της ζωής, της σωματικής ακεραιότητας, της υγείας καθώς και της περιουσίας του προσωπικού μας και τρίτων που νομίμως ευρίσκονται στον επιτηρούμενο χώρο. Θέλουμε να γνωρίζετε ότι οι εγκατεστημένες κάμερες εστιάζουν στο αγαθό που προστατεύουν, δηλαδή στην ασφάλεια της περιουσίας μας και των ανθρώπων, για αυτό και έχουμε προχωρήσει σε περιορισμό του πεδίου εμβέλειας στον απολύτως απαραίτητο χώρο μπροστά από τα σημεία εισόδου και εξόδου, στο χώρο ταμείου/υποδοχής, στους διαδρόμους, αλλά και σε χώρους κρίσιμων εγκαταστάσεων μας (όπως ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις, αποθήκες, computer room, χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων κλπ όπου, κατ’ αρχήν στους χώρους αυτούς, δεν μπορεί να έχει πρόσβαση ένας επισκέπτης) χωρίς να γίνεται καταγραφή εικόνας προσώπων ή ήχου από παράπλευρους χώρους, εσωτερικούς ή εξωτερικούς. Οι κάμερες μας έτσι όπως είναι τοποθετημένες δεν ελέγχουν σε καμία περίπτωση την κίνηση των προσώπων σε παράπλευρους εξωτερικούς χώρους και δρόμους ούτε εσωτερικά σε χώρους εργασίας, αναψυχής ή τουαλέτες. Επιπλέον η εταιρία μας σε όλες τις εγκατεστημένες κάμερες κατά τη λήψη εικόνας εφαρμόζει μάσκες ιδιωτικότητας δηλαδή γίνεται σκιαγράφηση των προσώπων αλλά και παράπλευρων χώρων κίνησης (δρόμοι, περαστικοί κλπ). Η εταιρία μας εφαρμόζει όλα τα σύγχρονα και κατάλληλα για την επεξεργασία των δεδομένων βιντεοεπιτήρησης τεχνικά και οργανωτικά μέτρα, την ανταπόκριση των οποίων ελέγχουμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Πέραν όλων των προαναφερομένων, πριν ένα πρόσωπο εισέλθει στην εμβέλεια του συστήματος βιντεοεπιτήρησης, το ενημερώνουμε, με πρόσφορο, εμφανή και κατανοητό τρόπο, ότι πρόκειται να εισέλθει σε χώρο όπου βρίσκεται σε λειτουργία κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης και παραθέτουμε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες για τον σκοπό επεξεργασίας, τη φύση του συστήματος που χρησιμοποιείται και ποιος είναι ο Υπεύθυνος Επεξεργασίας. Όπου εσωτερικά υπάρχει κάμερα, έχει τοποθετηθεί κατάλληλη ενημερωτική πινακίδα για το κοινό και τους εργαζομένους μας.

4. Αποδέκτες
Το τηρούμενο υλικό είναι προσβάσιμο μόνο από αρμόδιο εξουσιοδοτημένο προσωπικό που βρίσκεται στην υπηρεσία
μας και της συνεργαζόμενης εταιρίας παροχής υπηρεσιών ασφάλειας, και που είναι επιφορτισμένο με την ασφάλεια του
χώρου. Το υλικό αυτό δεν διαβιβάζεται σε τρίτους, με εξαίρεση τις ακόλουθες περιπτώσεις: α) προς τις αρμόδιες δικαστικές,
κυβερνητικές και αστυνομικές αρχές στα πλαίσια διερεύνησης που διεξάγεται από τις αρχές αυτές, η οποία αφορά πρόσωπα
ή αγαθά του υπευθύνου επεξεργασίας, β) προς τις αρμόδιες δικαστικές, κυβερνητικές και αστυνομικές αρχές όταν ζητούν
δεδομένα, νομίμως, κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, και γ) προς το θύμα ή τον δράστη μιας αξιόποινης πράξης,
όταν πρόκειται για δεδομένα τα οποία ενδέχεται να αποτελούν αποδεικτικά στοιχεία της πράξης.

5. Χρόνος τήρησης
Το καταγραφικό μας επεξεργάζεται και διατηρεί σκιαγραφημένες τις εικόνες που λαμβάνει από το σύστημα βιντεοεπιτήρησης. Τα δεδομένα καταγραφής κλειστού κυκλώματος ασφαλείας (CCTV) διατηρούνται για 15 ημέρες, σύμφωνα με το νόμο, μετά την πάροδο των οποίων διαγράφονται αυτόματα. Σε περίπτωση που στο διάστημα αυτό διαπιστώσουμε κάποιο περιστατικό, απομονώνουμε τμήμα του βίντεο και το τηρούμε έως και έναν (1) μήνα ακόμα,
με σκοπό τη διερεύνηση του περιστατικού και την έναρξη νομικών διαδικασιών για την υπεράσπιση των εννόμων συμφερόντων μας, ενώ αν το περιστατικό αφορά τρίτον θα τηρήσουμε το βίντεο έως και τρεις (3) μήνες ακόμα.

6. Δικαιώματα των υποκειμένων των δεδομένων
Τα υποκείμενα των δεδομένων έχουν τα εξής δικαιώματα:
• Δικαίωμα πρόσβασης: έχετε δικαίωμα να μάθετε αν επεξεργαζόμαστε την εικόνα σας και, εφόσον αυτό ισχύει, να λάβετε
αντίγραφο αυτής.
• Δικαίωμα περιορισμού: έχετε δικαίωμα να μας ζητήσετε να περιορίσουμε την επεξεργασία, όπως για παράδειγμα να μη
διαγράψουμε δεδομένα τα οποία θεωρείτε απαραίτητα για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων.
• Δικαίωμα εναντίωσης: έχετε δικαίωμα να αντιταχθείτε στην επεξεργασία.
• Δικαίωμα διαγραφής: έχετε δικαίωμα να ζητήσετε να διαγράψουμε δεδομένα σας.

Μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας μας πιο κάτω («Πως να υποβάλετε
αιτήματα, απορίες ή παράπονα»). Για να εξετάσουμε ένα αίτημα που σχετίζεται με την εικόνα σας, θα πρέπει να μας προσδιορίσετε πότε περίπου βρεθήκατε στην εμβέλεια των καμερών και να μας δώσετε μια εικόνα σας, ώστε να μας διευκολύνει στον εντοπισμό των δικών σας δεδομένων και στην απόκρυψη των δεδομένων τρίτων εικονιζόμενων προσώπων. Εναλλακτικά, σας δίνουμε τη δυνατότητα να προσέλθετε στις εγκαταστάσεις μας για να σας επιδείξουμε τις εικόνες στις οποίες εμφανίζεστε. Επισημαίνουμε επίσης ότι η άσκηση δικαιώματος εναντίωσης ή διαγραφής δεν συνεπάγεται την άμεση διαγραφή δεδομένων ή την τροποποίηση της επεξεργασίας. Σε κάθε περίπτωση θα σας απαντήσουμε αναλυτικά το συντομότερο δυνατόν, εντός των προθεσμιών που ορίζει ο ΓΚΠΔ.

7. Πως να υποβάλετε αιτήματα, απορίες ή παράπονα
Εάν έχετε απορία αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, εάν θέλετε να ασκήσετε οποιοδήποτε
δικαίωμά σας ή να υποβάλετε κάποιο παράπονο αναφορικά με τα προσωπικά δεδομένα σας, μπορείτε να επικοινωνείτε με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων της Εταιρείας μας αποστέλλοντας επιστολή στη διεύθυνση Λεωφόρο Γρίβα Διγενή 42 – 44, 1080, Λευκωσία ή ηλεκτρονικό μήνυμα στο e-mail helpdesk@anytimeonline.com.cy ή επικοινωνώντας στο τηλέφωνο 800 88 800

Επίσης, εφόσον δε μείνετε ικανοποιημένοι από την απάντησή μας στο αίτημά σας, διατηρείτε πάντα το δικαίωμα να απευ-
θυνθείτε στο Γραφείο Επιτρόπου Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα στην Κύπρο, διεύθυνση Ιάσονος
1, 1082 Λευκωσία Ταχυδρομική διεύθυνση Τ.Θ. 23378, 1682 Λευκωσία,τηλέφωνο: +357 22818456 Φαξ: +357 22304565 ή
αποστέλλοντας στο email: commissioner@dataprotection.gov.cy και επίσης στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπι-
κού Χαρακτήρα της Ελλάδας, η οποία εδρεύει στην Αθήνα και μπορεί να δεχθεί και την υποβολή σχετικών παραπόνων, είτε
επικοινωνώντας στο Τηλεφωνικό Κέντρο: +30-210 6475600 είτε καταθέτοντας το αίτημά σας σε γραπτή μορφή στο πρωτόκολλό της (Λεωφ.Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα) είτε αποστέλλοντας ηλεκτρονικά στο e-mail contact@dpa.gr.
${loading}